پیشنمایش آنلاین قالب

بیوگرافی بازیگر گلاره عباسی

 صالح طالبی
 ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
 1,385 بازدید
 بدون دیدگاه
  • are-1600x1200

    نام: گلاره

    نام خانوادگی: عباسی

    تاریخ تولد: ۲۹ تیر ماه ۱۳۶۲

    محل تولد:‌ تهران

    تحصیلات: مهندسی معماری از دانشکده هنر

    ———————————————————–

    گلاره عباسی متولد تیرماه ۱۳۶۲ در تهران و از دانش آموختگان کلاس‌های امین تارخ می‌باشد.

     گلاره عباسی بازیگر جوان کشورمان یک خواهر دارد که کارشناس تغذیه هست خود او از سال ۸۲ به بازیگری پرداخته است و بازیگری  را در کلاس های آزاد امین تارخ آموزش دیده است.

    گلاره عباسی با بازی در فیلم سینمایی یک گزارش واقعی وارد عرصه بازیگری در سینما شد. یک گزارش واقعی فیلمی به کارگردانی داریوش فرهنگ سال ۱۳۸۷ است. مهدی دل‌خواسته برنده تندیس بهترین عکس از چهاردهمین جشن خانه سینما برای فیلم یک گزارش واقعی شده است.
    خلاصه فیلم : این فیلم داستان سه سال از زندگی دو رفیق قدیمی است که بدور از انتظار، رودر روی هم قرار می‌گیرند.

    گلاره عباسی در سال ۱۳۹۰ در فیلم سینمایی اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند به کارگردانی نرگس آبیار به ایفای نقش پرداخت.
    فیلم سینمایی اشیا از آنچه در آیینه می بینید به شما نزدیکترند به کارگردانی نرگس آبیار در جشنواره بین المللی فیلم زنان فرانسه نمایش داده شد و گلاره عباسی بازیگر به عنوان نماینده این فیلم سینمایی در فرانسه حضور یافت.
    همچنین این فیلم در جشنواره اسب نقره‌ای روسیه شرکت کرد و موفق شد دو جایزه منتخب تماشاگران و جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را از آن خود کند.

    گلاره عباسی در فیلم شیار ۱۴۳ در کنار خانم مریلا زارعی به عنوان خواهر یک رزمنده که به خوبی از پس لهجه کرمانی  و نقش اش برآمده است  کاملا قابل تحسین هست.
    شیار ۱۴۳ فیلمی به کارگردانی و نویسندگی نرگس آبیار و تهیه‌کنندگی ابوذر پورمحمدی و محمدحسین قاسمی محصول سال ۱۳۹۲ است.
    پسری جوان به جبهه رفته است. مادر او در نبود پسرش روزهای تلخی را می‌گذراند و منتظر است او روزی از جبهه بازگردد.

    او با بازی در سریال شیدایی در میان مردم شناخته شد و به شهرت رسید.
    سریال شیدایی به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور در سال ۱۳۹۰ ساخته شد و در شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و با استقبال خوبی هم روبرو شد.
     قصه، ریشه در یک اختلاف کهنه و عمیق دارد. اختلافی که البته تجربه آشنایی است و از دعوای پدرزن و داماد نشات می‌گیرد.

    بازیگر جوان کشورمان در رمضان ۹۳ هم در سریال مدینه شبکه اول سیما  نقش بیتا مشفق را در کنار مهرداد صدقیان ایفا کرد که به خوبی توانست از پس این نقش خاکستری نیز برآید.
    مدینه نام مجموعه تلویزیونی به کارگردانی سیروس مقدم ساخته گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که در ایام ماه رمضان سال ۹۳ از این شبکه پخش شد. داستان این فیلم درباره زنی به نام مدینه است که هم قهرمان است و هم ضد قهرمان و دچار فراز و نشیب‌هایی می‌شود.

ارسال دیدگاه